اگر مجبور شدم بین یک معلم شگفت انگیز و فناوری شگفت انگیز انتخاب کنم ، هر وقت معلم را انتخاب می کردم. اما ما باید این معلمان را با ابزارهای بهتر توانمند کنیم تا در وظیفه خدمت به جمعیت دانش آموزانی که نیازهای متنوعی دارند ، درگیر شوند. در سال 2020 ، آنها ابزارهایی خواهند داشت که به هر دانش آموز می توانند در محیطی با چرخه سریع ، بهبود مداوم ، روی آنچه که برای نیازهای خود مناسب ترین است ، کار کنند. این کمک خواهد کرد که آموزش و پرورش ، که در دهه ها پیشرفت اندکی در کشورهایی مانند ایالات متحده یا انگلیس وجود داشته است ، درنهایت در جهت سرعت بخشیدن به یادگیری دانش آموزان باشد.

دانش آموزان مدرسه امروز با آزمون های استاندارد اندازه گیری می شوند ، اما محبوب نیستند. برخی آنها را ابزار ناقصی برای محک زدن دانش آموزان نسبت به یکدیگر می دانند. برخی دیگر آنها را منبع استرس برای دانشجویان و دانشکده ها می دانند که از زمان ارزشمند کلاس دور می شوند و انگیزه ها را تحریف می کنند. و همه قبول دارند که آنها عملی نیستند. وقتی یک آزمون نشان می دهد که یک سوم دانش آموزان پایه پنجم خود در سطح پایه چهارم مشغول به کار هستند ، معلم چه کاری انجام می دهد؟ آیا آنها به کلاس چهارم یا پنجم یا جایی در بین می آموزند؟ چگونه آنها می دانند کدام یک از کل مجموعه رویکردهای آموزشی برای دانش آموزان خود مؤثرتر است؟

در سال 2020 ، فناوری به ما امکان می دهد ارزیابی های استاندارد شده را به مداخلات جداگانه متصل کنیم. نرم افزار هوشمند از نمرات آزمون استفاده می کند تا مکانهایی را که دانش آموزان در سفرهای یادگیری خود قرار دارند و مکانهایی که نیاز به کمک دارند ، نشان دهند. بر این اساس ، نرم افزار هر دانش آموز را در برنامه های یادگیری شخصی قرار می دهد که می توانند در زمان و سرعت خود حرکت کنند. دانش آموزان در مناطقی که بیش از همه به آنها احتیاج دارند عمل می کنند به همان اندازه که لازم باشد.

این روند مداوم خواهد بود. هر تعامل باعث می شود دانش آموزان کجا باشند. به جای اینکه برای سال آینده منتظر بمانند تا دانش آموزان را چگونه پیشرفت کنند ، معلمان ، مدیران و رهبران ولسوالی ها قادر خواهند بود از طریق داشبورد آنلاین ، پیشرفت دانش آموزان در استانداردهای دولتی یا ملی را در زمان واقعی کنترل کنند.

معلمان با داشتن بینش غنی دانش آموزان می توانند مداخلات متمرکز تری را برای دانش آموزان مبارز اعمال کنند. و هنگامی که آزمون های استاندارد مجدداً اجرا می شود ، مناطق مدارس قادر خواهند بود تا اثربخشی مداخلات را تأیید کرده و پیشرفت دانش آموزان را بیشتر اعتبار دهند.

ابزاری از این دست نه تنها به دانش آموزان می آموزد که بیشتر بیاموزند و معلمان را توانمندتر می کنند تا از رویکرد خود برای کمک به آنها پویاتر باشند ، بلکه در نهایت به مربیان این ابزار را می دهند تا سریعتر و با داده های بهتر آزمایش را انجام دهند. یک مدرسه می تواند به طور تصادفی دانش آموزان را به یکی از دو گروه اختصاص دهد ، رویکرد جدیدی را با یک گروه - از جمله رویکردهایی که مبتنی بر فناوری نیستند - آزمایش کند و سپس رشد آنها را با گروه کنترل مقایسه کند. بار دیگر ، این داده ها در زمان واقعی تقریباً در دسترس خواهند بود.

در سال 2020 خواهیم فهمید که هر دانش آموز نیازهای متفاوتی دارد و با نرخ های مختلف یاد می گیرد. و ما ابزارهایی برای مهندسی و سنجش پیشرفت مداوم خواهیم داشت. این به ما شیوه های آموزشی مؤثر در مقیاس ای را می دهد که برای معلمان و دانش آموزان توانمند می شود. این یک گلوله نقره ای نخواهد بود ، اما پیشرفت در یک راهپیمایی مداوم ، شماره گیری را به جلو سوق می دهد ، که با گذشت زمان منجر به دانش آموزان بسیار آماده تر و توانمندتر می شود.

هر کودک به یک برنامه یادگیری شخصی نیاز دارد

چرا TikTok بر اساس نژاد شما حباب فیلتر ایجاد می کند؟

داخل آزمایشگاه موی مخفی Dyson

، ,دانش ,آموزان ,یک ,های ,پیشرفت ,دانش آموزان ,می دهد ,می شود ,می دانند ,می کنند

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت | افزایش رتبه سایت | هاست شروعی با عطر و بوی عشق وبلاگ سینا صدفی وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها مشاوره منابع انسانی زعفران گاه نگاری های یک مهندس هات اسپات گاه نوشت جوشکاری سیار ، آهنگری سیار در تهران جوشکار سیار در سراسر تهران